close
Livsstil

5 uundværlige produkter for den lille virksomhed – her er iværksætternes yndlinge

App facebook

Uanset om du er ny i iværksætterbranchen eller en gammel veteran i forretningslivet, så vil der stadig være meget at lære. Hver dag kan bringe en ny udfordring med sig, så det er vigtigt at du har værktøjerne til at håndtere det.

 

  1. Appen til at overtage andre apps

Podio er en forholdsvis ny app der kan hjælpe dig undervejs. Podio egner sig til dig der kun har et par medarbejder, da Premium-udgaven koster 50 kr. pr. mand om måneden. Det kan alligevel stadig være det værd, da podio samler alt hvad man kan have brug for i en virksomhed. CRM, samtaler og overblik over projektet.

 

  1. Rulleborde – til alt fra kaffe til de store ordre

Et rullebord fra en ordentlig forhandler er vigtigt hvis du har et fysisk produkt at arbejde med. Hvis du har store leverancer, både ind og ud, burde du også anskaffe dig en palleløfter, helst en elektrisk der kan gå hele vejen op, så du ikke overbelaster din ryg. Transportudstyret er vigtig, da det er meget sandsynligt at du har tunge varer at flytte rundt på.

 

  1. Google analytics

Dette gratis værktøj henvender sig til alle virksomheder der har bare den mindste smule forstand på data. Med et kort stykke kode der indsættes på din hjemmeside kan du nemt holde øje med hvordan din kunder begår sig på din hjemmeside, hvornår og hvad de kigger mest på, samt en masser andre data der kan hjælpe dig til at forbedre brugeroplevelsen. Det er også et værktøj der henvender sig til alle brancher, da alle vil kunne få noget ud af det.

 

  1. Energien i dagligdagen

Nogen gange har man brug for et lille kick før man kan komme rigtigt i gang. Hvis du ikke har en kaffemaskine, burde du kraftigt overveje at få en. Det sparer både tid og penge, så du slipper for at købe kaffe hver dag, og så ser en god kaffemaskine også godt ud på ethvert kontor. Der findes mange forskellige typer, så det afhænger af hvilken slags kaffe du er til, om det er kapsel eller bønner eller noget helt andet.

  1. Opsøg den gode feedback

Den verdenskendte investor og foredragsholder, Guy Kawasaki mener at det er afgørende at du ikke er bange for at få feedback fra dine kunder. Du kan samtidig knytte bånd til dine kunder og måske endda forbedre det du sælger. Du kan anvende Facebook og de andre sociale medier til bedre at nå ud til dem du handler med.

 

Når du er iværksætter er der ofte mange ting du skal have gang i. Du skal have en hvis forstand på IT, du skal kunne pitche og arrangere møder. Det er hårdt at køre showet selv, men hvis du forstår at bruge denne liste og de redskaber der indgår, så er du et stort skridt foran alle dine rivaler og konkurrenter.